Garantia Produselor
Florida Construct SRL asigură întotdeauna garanția pentru produsele achiziționate conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale furnizorilor noștri. Prin garanția comercială beneficiezi de servicii de reparație gratuită în funcție de specificul tipului de produs comercializat sau de politica furnizorului nostru (doar în baza certificatului de garanție emis).
GARANŢIA DE CONFORMITATE
Conform legislației în vigoare garanția de conformitate poate varia între 6 luni și 2 ani, vânzătorul garantând că produsul vândut este conform cu specificațiile pe care s-a angajat că le vinde. Aceasta garanție este independentă de garanția tehnică/comercială. Aceasta poate fi mai mică, mai mare sau egală și nu face obiectul defecțiunilor tehnice.
Perioada de timp stabilită pentru remedierea reparației este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului. În conformitate cu OG21/1992 vânzătorul se obligă sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garanție (doar pentru produsele de folosință îndelungată), manual de instrucțiuni/utilizare/instalare. Produsele aflate la vânzare trebuie să fie însoțite de manuale de instrucțiuni în limba română, declarații de conformitate, fișe tehnice.
Pentru a beneficia de garanție este necesar să ai documentul de achiziție al produsului și certificatul de garanție.
În cazul lipsei conformității consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezilierea contractului privind acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14. Prin urmare, pentru aducerea la conformitate a eventualelor defecte apărute în perioada de garanție, produsele pot fi predate și în cadrul magazinelor noastre.
Cum se poate extinde perioada de garanție?
Perioada de garanție se extinde atunci când cumpărătorul beneficiază de serviciul de montaj de la Florida Construct. Orice client poate beneficia de acest serviciu contra cost (persoană fizică sau juridică), indiferent de modalitatea în care a făcut achiziția produsului: online, din magazine, sau prin comanda telefonica, potrivit ofertei afișate pe site.
Cum se returnează produsul?
În momentul expedierii produsului către reparație, te rugăm să asiguri împachetarea acestuia în cutia originală sau în alt ambalaj care să permită transportul în siguranță.
Certificatul de garanție trebuie să fie intact! Orice modificare a acestuia va duce la anularea documentului și pierderea extragaranției.
Pentru a beneficia de extragaranție este necesar să ai următoarele documente în original: documentul de achiziție al produsului, certificatul de garanție, documentul de achiziție al serviciului de montaj, certificatul de extragaranție completat.
Produsele care beneficiază de extragaranție vor fi reparate/înlocuite în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la data predării produsului reprezentantului unității de service.