Politica de Retur
Politica de Retur
Care sunt condițiile de retur?
Serviciul de retur este disponibil atât pentru clienții persoane fizice, cât și pentru clienții persoane juridice cu mențiunea că doar titularul facturii sau a bonului fiscal poate iniția returul.
Returul se acceptă pe baza unei cereri de retur, asociată unei comenzi, si trimisa la adresa magazin@floridaconstruct.ro . Aceasta va fi completată de către titularul facturii.
Conform legislației în vigoare clientul are 14 zile calendaristice care se calculează de la data cumpărării produsului, în cazul achiziției din magazin, sau de la data livrării produsului, în cazul achizitiei online. In cazul in care comanda online contine mai multe produse, termenul se calculează de la data livrarii ultimului produs din comandă.
Unde se pot returna produsele?
Produsele se pot returna la hala de producție și depozit Alba Iulia. Sau dacă îți este mai comod, îți putem prelua returul printr-un curier rapid, din locația unde se află produsul.
Aspectul produsului?
Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat și să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garanție.
Dacă ai acceptat un produs după ce l-ai cumpărat, acesta prezentând anumite neconformități, defecțiuni din fabrică, iar mai apoi dorești să îl returnezi, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine. Neconformitățile se vor sesiza pe loc, în momentul deschiderii coletului.
Pașii pe care trebuie să îi urmezi pentru returnarea unui produs
Scrie un mail la adresa magazin@floridaconstruct.ro în care să ne spui despre dorinţa de a returna un produs şi noi te vom contacta.
Poți să aduci personal produsul la hala de producție și depozit Alba Iulia. Asigură-te doar că vii cu toate componentele, accesoriile, inclusiv cu documentația însoțitoare (certificate de garanție etc.). Trebuie să ai la tine factura sau bonul fiscal de cumpărare a produsului și dovada plații, ambele în original.
Poți să soliciți să îți trimitem un curier să ridice produsul de la tine, trebuie să vii în magazin doar cu factura sau bonul fiscal și dovada plății. În acest caz, finalizarea returului se va face după recepționarea de către magazin a produsului returnat. Costurile returnării produsului nu sunt acoperite de Florida Construct.
În cererea de retur poți să alegi modalitatea de returnare a produsului (în magazin sau prin curier), dar și să optezi pentru una dintre modalitățile disponibile de rambursare a banilor.
Ce se întâmplă după preluarea produsului returnat?
După preluarea unui retur, vom face o evaluare a stării produsului: pe loc, în cazul returului în hala de producție și depozit sau imediat după recepție, în cazul în care produsul a fost returnat prin curier.
În cazul în care produsul returnat prezintă diverse neconformități (intervenții neautorizate, urme de uzură sau de folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, lipsă componente sau accesorii), ne rezervăm dreptul de a lua măsuri corecte şi normale în astfel de situaţii nedorite. Îti vom rambursa doar suma rezultată în urma evaluării, pentru a compensa deprecierea suferită de produs.
În cazul în care ai cumpărat produsul din magazin și acesta prezintă anumite neconformități, așa cum sunt descrise mai sus (nesemnalate în momentul deschiderii produsului) nu-l vom putea accepta la retur.
Cum se ramburseaza suma aferenta returului?
În calitate de persoană fizică, în funcție de modul de retur ales și de modalitatea inițială de plată pentru produsul returnat, iti vom rambursa suma aferenta returului.
Îți vom rambursa suma aferentă returului în numerar, atunci cand faci returul in magazin si ai platit initial in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege.
Îți vom rambursa suma aferentă returului prin transfer în cont bancar, atunci când ai plătit prin ordin de plată, prin tichete cadou sau în numerar, la livrare, dar faci returul prin curier. Tot prin transfer bancar se va face plata și în cazul unui retur în magazin cu o valoare ce depașește plafonul maximal pentru plățile în numerar.
Îți vom rambursa automat în contul de card, atunci când ai plătit prin cardul de debit sau cardul de credit.
Prin anularea tranzactiei, atunci cand ai platit prin credit ????? obtinut in magazin sau online.
În calitate de persoana juridică, îți vom rambursa suma aferentă returului prin transfer în cont bancar în toate cazurile, exceptând situația în care ai efectuat plata prin card bancar (când plata se va face prin rambursare automată în contul de card). În cazul clienților persoane juridice, este necesară eliberarea unei chitanțe de către aceștia pentru restituirea sumei în numerar (conform OMFP nr. 2634/2015), în caz contrar suma va fi restituită prin bancă.
Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data la care ai inițiat procedura de retur. Termenul poate fi respectat doar cu condiția recepționării produsului returnat înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
În cazul în care optezi pentru înlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vânzare, îți vom rambursa doar diferența dintre prețul produsului anterior și prețul noului produs după caz.
Situații în care produsele nu pot fi returnate
Produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau de folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, lipsă componente sau accesorii, etc vor fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii inițiale din momentul cumpărării (valoarea de depreciere poate fi cuprinsă între 10% si 95%), în conformitate cu prevederile OUG nr. 34 din 2014.
Nu se acceptă returul pentru cantităţi mai mici sau egale cu 0,10 mc.
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul în situația unor practici abuzive, de solicitări consecutive și frecvente de retur.
Prelucrarea datelor cu caracter personal
Florida Construct SRL prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
a. executarea contractului încheiat cu dumneavoastră, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
b. pentru conformarea cu normele, reglementările legale.
În cazul în care nu există neconformități iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, se vor întocmi documentele financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factură de retur/avans, dispoziție de plată, chitanță). Datele necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, după caz. Vom folosi datele cu caracter personal în scopul întocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozițiilor legale în vigoare. În cazul în care dumneavoastră nu doriți să furnizați aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
Politica de Retur